Du investerar i den framtidssäkrad högkvalitets 3D-hjulinställningssystem. Det snabba automatiserade hjulinställningssystemet ger maximal precision i hjulinriktning och hög produktivitet. Den enkla, intuitiva funktionen för mätningssystem för 3D-axlar beror på automatiserade processer, såsom automatisk målsökning och koncentrationskorrigering, mätvärdesregistrering och kamerainriktning. För perfekt användning av en 3D-hjulskyddare rekommenderar vi en lyft eller saxlyft med 4 stolpar.
Denna mycket exakta upphängningsmätning anses vara framtidssäker och rekommenderas särskilt för verkstäder som utför minst sex axelmätningar per vecka. Sedan kommer den korta diagnostiktiden på cirka tre minuter, snabba system ger snabb lönsamhet.
Den nya hjulinställningen med två högupplösta digitala telekameror för maximal precision i dimensionering. Automatiseringen av hjulinställningstekniker och komponenternas extrema tillförlitlighet är för produktivitet, vilket framhävs. PC med Windows 10, Techno Vector 3D-programvara och komplett fordonsdatabas med många fordonsmärken är en del av den rika standardutrustningen. Med dessa funktioner blir denna 3D-hjulinriktare riktmärket för marknaden och en säker investering för hjulinriktningsindustrin.
3D-hjulinriktning med två fasta kameror och kamerafäste
Premium vagn
Två högupplösta digitalkameror - maximal precision och stabilitet vid kartläggning
Inkl. PC, monitor och skrivare
Telekamerans täta dimensioner och teknik anpassar sig till installation i små utrymmen.
Techno vector 3D-programvara - professionellt hjulinställningsprogram med alla nödvändiga funktioner för hjulinriktningsexperten. Anpassningsbar metod, animationer för att hjälpa till med inställningar, kompatibelt Asa-nätverk. Fullständig och uppdaterad databas.
Ytterligare solfilter, lämpligt för svåra miljöförhållanden, behöver inte kalibreras.
Grafiskt program för hjulinriktning. Intuitiv, professionell, anpassningsbar.
Internationell databas med 20 000 fordon
3D-övergripande visning av alla mätresultat på en överblick
Kartläggning utan att lyfta fordonet och bara i fyra steg
Kunddatabas
Indikator för fordonsinställning - leder teknikern genom mätprocessen
3D-animationsgrafik
Kompatibel med asanetwork
Tillverkarspecifika processer för axelmätning enligt tillverkarens specifikationer
Mätning av körfält, camber, caster, spårskillnadsvinkel + maximal styrvinkel
Språkstöd:
- Engelska
- Persiska
- Tyska
- Grekiska
- Italienska
- Japanska
- Polska
- Portugisiska
- Rumänska
- Spanska
Measurement range:
Front wheel alignment camber:
Average error in measurement
± 2°
Front wheel alignment camber
± 8°
Max. error in measurement
± 3°
Front wheel alignment caster:
Average error in measurement
± 2°
Front wheel alignment caster
± 8°
Front wheel alignment SAI / KPI king pin angle:
Average error in measurement
± 2°
Front wheel alignment SAI / KPI king pin angle
± 8°
Max. error in measurement
± 3°
Front wheel alignment thrust angle:
Average error in measurement
± 2°
Front wheel alignment thrust angle
± 8°
Max. error in measurement
± 3°
Front wheel alignment total toe:
Average error in measurement
± 2°
Front wheel alignment total toe
± 8°
Max. error in measurement
± 3°
Front wheel wlignment caster:
Max. error in measurement
± 3°
Rear wheel alignment camber:
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Rear wheel alignment camber
± 8°
Rear wheel alignment caster:
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Rear wheel alignment caster
± 8°
Rear wheel alignment SAI / KPI king pin angle:
Rear wheel alignment SAI / KPI king pin angle
± 8°
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Rear wheel alignment thrust angle:
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Rear wheel alignment thrust angle
± 8°
Rear wheel alignment total toe:
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Rear wheel alignment total toe
± 8°
Total geometrical driving axis:
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Total geometrical driving axis
± 8°
Total thrust angle:
Average error in measurement
± 2°
Max. error in measurement
± 3°
Total thrust angle
± 8°
Type
3D